Ulubieńcy października!

07:02

Hej kochani! Już mamy listopad  jak ten czas szybko płynie. Dzisiaj postanowiłam dodać posta ,,ulubieńcy miesiąca", może dlatego że czegoś takiego na blogu jeszcze nie było. Od teraz na koniec każdego miesiąca pojawiać się będzie post z moimi ulubieńcami. Żeby nie przedłużać, zapraszam was do dalszego czytania.
      

Książka :
 Rainbow Rowell - Fangirl

Pierwszym ulubieńcem  jest książka ,,Fangirl". Krótko o niej Opowiada o bliźniaczkach Wren i Cath ,,podobne" do siebie jak ogień i woda ale zupełnie mają inne charaktery. Wren chce w życiu spróbować wszystkiego. Cath woli natomiast siedzieć w ich wspólnym pokoju i pisać fanfiction do jej ulubionej książki. Myślę ,że za niedługo na bloga wstawię recenzję ,,Fangirl". Książka godna polecenia!


Kosmetyki:
Suchy szampon Batiste. Raczej chyba każdy wie o co mi chodzi. Moim włosom dodaje odpowiedniej  objętości i ma śliczny zapach. Szczerze nie używam go za często, ale jak użyje jestem z niego bardzo zadowolona.

Jesień zaczyna się robić zimno, chłodno i moje ręce zaczynają robić się suche. Gdyż potrzebują nawilżenia. Jest na to świetny sposób używanie kremu :D ! Ja w październiku stosowałam krem balea i nadal używam. Świetnie się u mnie sprawdza, wystarczy go bardzo mało żeby nasze ręce poczuły się znowu nawilżone. Starcza na bardzo długo. Do tego ma bardzo ładny i przyjemny zapach.

Napój 
Wydaje mi się, że teraz każdy z was czytający mojego poprzedniego posta zgadnie co tutaj na piszę. Tak na 100% jest to herbata z liptona piramidki o różnych smakach. Niestety nie określę który smak w tym miesiącu przypadł mi do gustu najbardziej bo codziennie piłabym inną.


 Film 


Papierowe miasta- Film który obejrzałam w internecie gdy był już dostępny, niestety do kina nie zdążyłam pójść. Młody chłopak Quentin i jego dwóch przyjaciół wyrusza w podróż, aby odnaleźć zaginioną dziewczynę z sąsiedztwa. Film w niektórych momentach jest bardzo śmieszny. Ci co lubią historię nastolatków to jest coś zdecydowanie dla nich. Polecam!

Muzyka:

Major Lazer - Powerful (feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley)



Zara Larsson - Lush Life


 Adele - Hello 

R. City - Locked Away ft. Adam Levine 

Sigala - Easy Love 

 Ellie Goulding - On My Mind

  Do następnego posta, pozdrawiam!

You Might Also Like

1 komentarze

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj treść posta.
♥ Komentarze bardzo motywują do dalszego działania<3
♥Odwiedzam każdego bloga, więc zostawienie linka w komentarzu znacznie mi to ułatwi :)
♥Jeśli dodajesz mojego bloga do obserwowanych wspomnij o tym - na pewno się odwdzięczę tym samym :)