Kochani dlaczego się poddaliście?

09:41

Hej kochani! Dziś mam dla was recenzje książki którą niedawno przeczytałam. Jest to książka pod tytułem ,,Kochani dlaczego się poddaliście?". Autorką  jest Ava Dellaira. Do sięgnięcia po nią skłoniła mnie trochę  okładka, fakt że to debiut autorki oraz zainteresowania tą książką na innych blogach. Debiut został kupiony przez 21 światowych wydawców! Nominacja Goodreads- do najlepszej książki młodzieżowej 2014.

Szesnastoletnia Laurel nie może się pogodzić z tragiczną stratą siostry. Szuka pomocy idoli, którzy też odeszli: Kurta Cobaina, Amy Winehouse, Jima Morrisona, Janis Joplin... Pisze do nich listy. Z tych listów układa się opowieść o niej samej, jej cierpieniu, samotności, poszukiwaniu siebie i przebaczeniu. Laurel podziwiała siostrę, ale czuła się
przez nią zepchnięta w cień. Teraz usiłuje pogodzić się z tym, co się stało, i odnaleźć siebie. Choć nie jest łatwo opłakiwać kogoś, komu się nie wybaczyło... Pisze o tym, co się zdarzyło,przeżywa to jeszcze raz. Zwierza się, pyta. Te listy i miłość, którą odkrywa, pozwalają pojednać się z życiem i z sobą samą. Rozumie, że nie mogła ocalić siostry, ale może ocalić siebie.
Książka naprawdę mnie wciągnęła, przeczytałam ją w zaledwie 2 dni. Może dlatego że jest napisana naprawdę prostym i przyjaznym  językiem. Czi co lubią historie nastolatków, to ta historia jest zdecydowanie do nich! To niesamowite, jak książka potrafi uszczęśliwiać i smucić w tym samym momencie. Tak było z "Kochani, dlaczego się poddaliście?". Głównej bohaterce towarzyszy tyle uczuć, emocji i smutku że czasem bałam się,że coś zaraz wybuchnie. Myślę, że to jest trochę trudniejszy egzemplarz książki czasami porusza tematy, które zazwyczaj omijamy. Książka nie jest tylko smutna, w niektórych momentach jest naprawdę bardzo śmieszna. Ta książka na pewno na długo pozostanie w mojej pamięci.

Książkę oceniam 9/10 
 ( Zdjęcia mojego autorstwa jakiekolwiek kopiowanie zdjęć i treści bloga surowo zabronione! )

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Świetny post ! :)
    http://brakujacyelementukladanki10.blogspot.com/2015/11/dosc-dawno-nie-byo-zadnego-posta_18.html
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :D Już odwiedzam twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam, też mi się podobała. Warta przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Zanim skomentujesz przeczytaj treść posta.
♥ Komentarze bardzo motywują do dalszego działania<3
♥Odwiedzam każdego bloga, więc zostawienie linka w komentarzu znacznie mi to ułatwi :)
♥Jeśli dodajesz mojego bloga do obserwowanych wspomnij o tym - na pewno się odwdzięczę tym samym :)